Zerknij na sekcję FAQ poniżej
Jeżeli klient zakupi przedmiot na allegro, to z automatu kończy się na Ovoko. Niestety nie działa to w odrotną stronę, czyli kiedy klient zakupi przedmiot na Ovoko, to trzeba ręcznie zakończyć daną aukcję.
Może się tak zdarzyć, kiedy token allegrowy się rozepnie, wtedy wystarczy wejść w zakładki KONTO / ALLEGRO -> ODŚWIEŻ TOKEN ALLEGRO, nastepnie puszczamy synchronizacje (dwie niebieskie strzałeczki w prawym górnym rogu) dla najlepiej wszystkich produktów w sekcji "Magazyn Produktów" / "Produkty"
Jeśli klient wybiera opcję tańszą, czyli wystawianie samemu przez nasz system, to ma możliwość wygenerowania plików CSV, aby poprawić ewentualne błędy, których jest naprawdę mało, ponieważ nasza baza jest ciągle udoskonalana. Jeśli klient wybiera drożsżą opcję, czyli wystawianie przez naszego pracownika, to przechodzi u nas przez podwójną weryfikację. Sprawdzamy manualnie każdą z aukcji.
Ponieważ w 99 % nie ma przypisanego konkretnego samochodu do jakiego pasuję dana opona.
Ponieważ Ovoko wymaga trzech parametrów - MARKA, Model, Generacja. Np. “Alternator VW AUDI SKODA SEAT 1.9 TDI” Taka aukcja nigdy się nie wystwi. Jeżeli przy takiej aukcji znajdziemy numer OEM, to staramy się za każdym razem dobrać model do danej części.